La participació via Whatsapp entra amb força a la televisió
El programa "Zona Zaping" rep a través de Whatsapp més de 4.000 missatges amb imatges dels espectadors sobre la final de València en resposta a la primera acció de participació d'aquestes característiques es fa a la televisió.
El programa "Zona Zaping" rep a través de Whatsapp més de 4.000 missatges amb imatges dels espectadors sobre la final de València en resposta a la primera acció de participació d'aquestes característiques es fa a la televisió.
El divendres 11 d'abril el programa va anunciar que posava a disposició dels espectadors un número de telèfon perquè enviessin vídeos de com vivien o es preparaven per a la final de la Copa del Rei, en una acció que comptava amb el suport de Whatsapp. L'objectiu era farcir de "píndoles" o vídeos curts la programació especial de TV3 i Esport3 prèvia i posterior al partit. La crida va obtenir, gairebé immediatament, una gran resposta. El gruix dels gairebé 4.000 missatges rebuts van arribar el mateix dia del partit i pràcticament la meitat, 1.700, en les quatre hores prèvies a l'inici de la final. La resta es van enviar durant i al final del partit. Lògicament, la derrota blaugrana va frenar un volum de participació que hauria estat molt més gran en cas d'un resultat de signe diferent.
Els responsables del programa "Zona Zaping", impulsors de l'experiència, consideren que ha estat tot un èxit i que Whatsapp és una eina a tenir en compte per a pròximes accions en què sigui adient la col·laboració dels espectadors, ja que garanteix immediatesa i una participació senzilla per als usuaris.